Contact Info / Websites

All 6 audio Reviews


Fluteman Fluteman

Rated 0 / 5 stars

DUDE?

dude were what you thinking?



mawkeetus- Phispauh_Break_down mawkeetus- Phispauh_Break_down

Rated 2 / 5 stars

LOL

I FOUND IT ALRIGHT AT FIRST BUT THEN IT WENT CRAP LIKE ........ MAN JUST GET AN OTHER SOUND



\Virus/ \Virus/

Rated 0 / 5 stars

WTF?

Mate you that song is so shit, i might have to send YOU a fuking virus! asshole! EWWW



Dj ThunderBass-Time Is Ticking Dj ThunderBass-Time Is Ticking

Rated 5 / 5 stars

OMG dude!

This is the shit mate! good work! speechless 10/10 download x10000


People find this review helpful!

Srings and Synths Srings and Synths

Rated 3.5 / 5 stars

OMFG...its just what i need...well almost

OMFG That is jus what i need for my movie. But it doesnt fit into the mood of being all gloomy and deserted, Parts of the song does, but the tempo is too fast for my liking to be in my movie. If you would like to compose me a v2 of this track and you have any time can you contact me asap, thanks, btw keep up the good work mate! 7/10 because i didnt like the tempo T__T



Freedom is a step away Freedom is a step away

Rated 4 / 5 stars

smooth :)

Dunno what it is but it reminds me of world war 2! lol
The vocals were great! the bells were also nice....but the downside...it sounds too repetitive half way and then suddenly changes..so im afraid i have to give you a 8.10 :)